Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat is -Strawberry- joh, zie je toch meteen?
Leuker? Maar jij valt toch op blond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Kledderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Strawberry vond ik een tikkie leuker en bruiner qua haar.
Als deze thread /b/ was, was jij hun queen. En dat weet je zelf ook best. Niet fake naïef doen, hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuker? Maar jij valt toch op blond?
Is Strawberry blond?quote:
Geen idee, nog geen fotos in pmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ze blond is betekent niet dat ze leuker is dan alle vrouwen met een andere haar kleur.
[..]
Is Strawberry blond?
Ah okee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen fotos in pm
Die van net
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Post nog maar wat foto's van mooie vrouwen anders
Welke vrouw dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik kom altijd bij dezelfde vrouw uit.
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.quote:
Zeg wat ben jij allemaal voor geks aan het posten joh?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
oh die hebben zwarte tepels
We, we. Ik was er niet bij hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehad, dat het me verstandig lijkt het een keertje niet te doen.
was het met horizontale scan? en was daarvoor al een verticale scan(heb je die opgemerkt?)?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef greatjob het volgende:
Ik stond in een winkel en er was een kassameisje. Ik zag dat ze op zich geïnteresseerd in mij was (haar wenkbrauw ging omhoog). We bestudeerden elkaars gezicht een beetje en hebben iets van 40 seconden (alleen toen ze geld moest pakken niet) in elkaars ogen gestaard. Het was zo intens en het stopte het functioneren van mijn hersenen. We hebben niet gepraat. Toen ik wegliep heb ik onbewust hardop 'wow' gezegd.
Normaal voel ik me niet zo. Ik zou bijna teruggaan voor haar om dan wel een praatje te maken. Maar heb ik het niet verpest met mijn eerste indruk. Het is vrij sullig denk ik om wow te zeggen en niet te praten. Ik sloeg mijzelf voor mijn kop na een minuutWat zouden je denken als je het meisje was?
Vergeef me mensen maar omdat er om wordt gevraagd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Het is een naakt wijfquote:
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.quote:
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karakterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen? Naakt? Dat is heul eng ja.![]()
![]()
![]()
Nee dat niet maar ik zie mezelf niet snel denken bij een naakt wijf die is leuk. Das gewoon fapmateriaal voor mij.
Op die manier ja hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik haar leuk vind van karaktermaar ik kan haar toch mooi vinden? Sommige wijven zijn geil, maar niet echt mooi. Haar vind ik mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |